sobota, 7 września 2013

Obserwator- To jest Polska i tak ma zostać

Denerwuje mnie że wszyscy chcą być w piz... poprawni politycznie. Chuchają i dmuchają na islamistów, homoseksualistów i innych obcokrajowców zatracając w sobie przejawy  polskość. 
Denerwuje mnie że w własnym kraju muszę się martwić jak odbiorą mnie inni i czy mój patriotyzm im się spodoba czy nie.
Jestem tolerancyjny ale do czasu. Toleruje wszystkie mniejszość dopóki nie nakazują mi jak mam żyć.
Dla mnie możesz być homoseksualisto ale proszę nie mów nam jak mamy się zachowywać na ulicach ani nie wymagaj tego że na zachowania nam nie miłe będziemy reagować spokojem. Chcesz kochać się z partnerem tej samej płoci to dobra rób to ale w domu gdzie ludzie cie nie zobaczą.
A jeśli jesteś Islamisto to proszę cie daj sobie spokój z nakazami dotyczącymi nas my wiemy jak chcemy i jak mamy żyć. A ty jak chcesz aby twoją kobieta chodziła w prześcieradle to spoko nie mam nic do tego ale to jest mój kraj i nie pozwolę abyś z nim robił co chcesz. U nas nie jesteś święto krowo wiec tak też nie będziesz traktowany. Zrozumiałeś?

To jest Polska i będę jej bronić do ostatniej kropli krwi.
Dlaczego się zapytasz co ona mi dała? 
Dała mi więcej niż mogła czy miała. 
Dała mi dom i kawałek ziemi.
Dała mi wiarę i poczucie nadziej. 
Pokazała mi Boga który wskazał mi drogę. 
Nauczyła jak kochać oraz że kochać mogę. 
A ciebie czego ona nauczyła? 
Nie wiesz a wiec ja ci bracie powiem. 
Nauczyła że możesz kochać ale tylko gdy masz czyste dłonie i otwarte serce byś robił to świadomie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz