poniedziałek, 23 września 2013

Obserwator- Bo tak chciał Bóg.

21 września pochowałem dziadka mieszkaliśmy razem z niem prawie 18 lat wiec tak jakby zawszę.
Dziadek umarł 18 września w szpitalu. O dziwo nie przez lekarzy bo oni się starali jak mogli. Za to należy im się wielkie podziękowanie. No dobra ale nie o nich miałem mówić. 
Dziadek był dla mnie bardzo ważną osobo rzec można że najważniejszy. Naprawdę go kochałem ale nie za to że był a za to kim był. Był człowiekiem przy którym chciało mi się żyć. Nigdy nie mówił mi że coś źle robię albo że ma minie dość a tak mówili wszyscy. Dziadek pokazał mi że to ja a nie ktoś inny mam zarządzać swoim życiem. Kiedyś powiedział mi dość ważne zdanie "Świat należy do bohaterów ale to herosi zachęcają ludzi do wielkich czynów dzięki swej obecność.". Nie rozumiałem tego ale teraz wiem że miało naprawdę wielki sens. Dobra skończę mówić o dziadku bo zaraz się rozpłacze tak nie boje się pokazać łez. Wróćmy do tego o czym miałem pisać a mianowicie. O tubkach którzy wszystko co zdarzyło się w ich życiu lub w życiu ich znajomych tłumaczą jednym zdaniem "Bo tak chciał Bóg". Wola Boga nie jest zasłoną za którą można schować wszystko. A właśnie w taki sposób ludzie czynią w przypadku śmierci osób bliskich. W przypadku dziadka to nie Bóg tak chciał tylko człowiek tak człowiek. To on tu zawinił i chodzi wiem że o zmarłych się źle nie mówi to powiem że ta śmierć była po cześć winą dziadka a po cześć winą lekarza który parę lat temu powiedział dziadkowi że leczenie w jego przypadku nic nie pomoże. 
Dlatego dziadek się nawet nie starał. Oprócz tych dwóch osób jest jeszcze kilku wianych a ja stoję na ich czele a chodzi tu o rodzinę. Przecież mogliśmy namówić dziadka na walkę z chorobo a nawet zmusić do niej. Ale cóż czasu nie cofnę chodzi bym chciał jedyne co mogę zrobić to pomiatać jakim człowiekiem był dziadek.

"Świat należy do bohaterów ale to herosi zachęcają ludzi do wielkich czynów dzięki swej obecność."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz